Hemlighet på Zimmer 483

Jag kanske är helt efetr nu men jag hittade nämligen den hemliga låten på skivan Zimmer 483 i helgen. Jag hade hört låten förut och vet vad den heter (älkar den med för den delen), men nu undrar jag. Ni som gillar Tokio Hotel och har skivan, har ni hittat den? Hur och när? Av en slump eller tips? jag är nyfiken ^^


btw, Min mammas dator hänger sig varje gång jag sätter in just den skivan, så händer det inte med någon utav mina andra skivor, någon som har samma problem eller vet vad det beror på? Min mammas dator är inte gammal eller dålig, bara mysko i det hä avseendet.

Om ni inte har hittat hemligheten och är intresserade så är det bara att fråga så hjälper jag er ;)



// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0