Kenza i Frida

Som ni kanske vet kommer det att vara en intervju i nästa Frida tidning med bloggerskan Kenza. Jag undrar om de är medvetna om att Kenza deltog i mobbningen utav Ida som vann Okejs "träffa Tokio Hotel tävling". Visst även hon har rätt att vara avundsjuk men det är grymt illa när hon framställs som en liten ängel... Ja, så mycket mer har jag faktiskt inte att säga

(Efter förfrågan) edit: Kenza klagade på ett internetorum (Ja, jag är säker på att det verkligen var hon!), jag har själv sett inlägg där hon skriver att motiveringen var dålig och att vinnaren inte förtjänade det, hon kollade även upp saker i motivationen som hon ansåg var lögn och så. Det var inte bara hon men hon var delaktig i att klaga grymt mycket. Senare togs vinnarmotiveringen bort ifrån Okejs hemsida eftersom Ida hade blivit mobbad på flera internetforum. Dålig stil tycket jag. Kanske är Kenza inte alls mogen för sin ålder utan tvärtom.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ska bli kul att läsa om Kenza! :)

2008-04-21 @ 07:45:16
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Marie

Gomorron gomorron, sovit gott? Ha en underbar start på den nya veckan!

2008-04-21 @ 07:50:53
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Camilla

Gjorde hon:O ??
Är det sant så dissar jag hennes blogg från och med nu. Vad har hon gjort kan du förklara det är du snäll. kram =)

2008-04-21 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0