Läskigt värre x)

Jag hade en kompis på besök igår hon hade varit i ungern och berättade inna för mig på msn att hon köpt en liten present till mig, hon sa att hon hade tänkt på mig direkt när hon sett den. TOKIO HOTEL!! Tänkte jag men sa ingenting. Jag glömde bort det och under dagen satt jag och en klasskompis och klottrade på mitt naturkunskapsblock som är bestrött med dödskallar. På hennes iniativ förvandlades fyra dödskallar till fyra tyska pojkar, jag tyckte att det blev väldigt snygt (x) ironi) och berättade för henne att TH har kollegieblock med dem på på sin hemsida, beklagade mig över att det inte finns sådana här. VAd får jag utav min kompis som har varit utomland? Jo ett prima Tokio Hottel- kollegieblock x) En aning ironiskt tycker jag ^^

Jag har även pratat med em på apple om min iPod, jag ska få hem en kartong som jag ska lägga den i och skicka den till Holland, Ja ni läste rätt, HOLLAND! Shit vad lång tid det kommer att ta :S Men jag vill ju att den ska funka ordentligt...


Ha det bra



// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0