Mitt livs soundtrack

Jag hittade en grej jag gjorde för ett tag sedan på datorn, pröva den ni med ^^


Om ditt liv var en film, vad skulle soundtracket vara?


Såhär går det till:
1. Öppna dina låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.
6. Ljug inte.

öppning:

Vaknar upp: Placebo - Because I want you

Första dagen i skolan: Home - Chris Daughtry

Förälskar sig: Dom som försvann - Kent

Slagsmål: Black Horse and cherry tree - KT Tunstall

Gör slut: Shine On - James Blunt

Bal: Durch den monsun - Tokio Hotel

Livet: Where Will you go - Evanescence

Nervsammanbrott: Rette Mich - Tokio Hotel

Åker bil: Boulevard of Broken Dreams - Green Day

Tillbakablick: Sacred - Tokio Hotel

Bröllop: Maybe I'm amazed - Jem

Födsel av barn: Hallelujah - Jeff Buckley

Avgörande strid: Untitled - Sigúr Ros

Dödscen: 1000 Meere - Tokio Hotel

Begravningssång: She has no time - Keane

Eftertexterna: That's what you get - Paramore

Visst är vissa utav titlarna på mina låtar rätt läskigt passande ?


// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0