Äntligen

Jag har gjort vad jag sål änge har tänkt göra, jag har börjat skriva ned något som jag så länge funderat på att skriva ned men som jag aldrig har haft tillräckligt med energi för att göra. Jag har en del i mitt förflutna som jag måste nästa ut. Ni förstår, jag ska nämna något som jag en gång läste, jag tror att det var Oskar som skriver/skrev någon for utav kolum i Frida somskrev det. Han menade att någon som har kallats för ful aldrig mer kommer kunna känna sig helt vacker. Jag är beredd att hålla med honom. Jag har de senaste sex-sju åren hatat mig själv och nu har jag insett att jag inte kan hålla på så här längre. Jag måste bearbeta det och eftersom jag älskar att skriva tänker jag skriva ner allt, gå igenom det och inse att jag inte gjorde något fel. För någonstans inom mig vet jag ju att jag duger.




// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

kanske inspiration till ett projektarbete. skulle du lätt få mvg. om du orkar det dvs.....

2008-08-30 @ 16:41:13
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0