Är yta allt?

Jag ser mig som en ganska oytlig person, oftast i alla fall. Jag brukar inte döma folk för hur de ser ut utan snarare för hur de beter sig. Men nu tänkte jag ta upp något som rör en person jag känner. Jag tänker inte nämna hennes namn här eftersom det kanske är lite elakt och för att jag verkligen tycker om henne. Mycket. Det jag tänker ta upp är bara en sak jag har tänkt på när det gäller henne. Hon klagar lite då och då på att jg lyssnar på Tokio Hotel, hon tycker att det är lite pinsamt om folk får veta. Hon erkänner att hon inte har något emot musiken men att hon inte vill lyssna på vad hon kallar "sminkade bögar."

MEN, vid ett tillfälle hörde hon en låt jag spelade med gruppen Cinema Bizarre, de är än så länge inte kända utanför Tysklands gränser i samma utsträckning som Tokio Hotel, vilket betyder att många inte har sett eller hört dem. Dock så hörde min vän låten Escape to the stars och frågade mig vilka det var som gjort den. Hon tyckte att den var mycket bra.

Jag sa vad de hette men inte mycket mer, kanske letar hon upp dem själv och vem vet? Kanske är de inte lika bra längre ;P



"Sminkade bögarna" Med helt okej musik men  som man inte får associeras med




Cinema Bizarre





Vad tycker ni? Hur viktig är ytan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0