Dagens fråga

"Är det bara jag eller har inte du blivit mycket mörkare?"

Det frågade en kille i min klass mig tidigare idag. Han kommenterade mina kläder och mitt svarta nagellack. Jag svarade att jag ju sett ut så här iaf det senaste året och troligtvis ännu längre. Han sa då även att jag verkar mer nedstämd. Det tycker jag är lite komstigt eftersom jag faktiskt är ganska glad nu för tiden. Det går rätt bra i skolan och jag har massor med underbara vänner.

Jag har haft flera år då jag har mått skit utan att någon har märkt något men då jag till slut är hyfsat nöjd då frågar folk. Ja, den här killen är inte den enda som har undrat. Kanske jobbar jag inte lika hårt med att hålla upp en lycklig fasad och är mer avslappnad bland folk eller så är det något annat. Jag vet faktiskt inte. Hursomhelst är jag glad :)



"Mörka" Jag




// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0