Ensam hemma

Jag är hemma hos pappa nu :) De begav sig ut på cykeltur i regnat så jag sitter här i pyjamas och bara slöar. Hade tänkt ringa Josse men väntar ett tag till, hon brukar vakna rätt sent.


Så, jag tar det lugnt ett tag till :P



btw, igår fick jag värsta chocken ^^ Jag slöläste lite i Maddes Amelia-tiding och på typ första sidan hade de intervjuat lite random människor om deras läsvanor och så, en hade de frågat vad hon lyssnade på. Hennes svar löd: Tokio Hotel, punk och p3. Då blev jag glad :) Hon var 25 år gammal och det är sällan man hör om så pass gamla fans här i Sverige, i tex USA och England är många utav fansen uppåt 30 och ännu mer. Ju äldre fans, ju seriösar rykte så jag ser gärna mer utav äldre personer som delar min musiksmak ^^


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0