Förlorad oskuld

By the way så förlorade jag oskulden idag! 

.
.
.
.
.
.

Min fästing-oskuld...


Jo ni, jag hade min första fästing idag. Ingen stor men den sprattlade med benen. Egentligen är det lite konstigt att jag inte har haft någon innan med tanke på alla våra katter. Men den satt i armvecket och sprattlade. Så jag gick faktiskt hem till mormor så fick hon hjälpa mig att ta bort den. Kanske inte så bra att bara rycka bort en fästing om man inte ens har sett det göras någon gång. Så hon fick hjälpa mig med det. Sen skulle vi göra rent området där den suttit lite,
Mormor: "Jag har ingen sprit som man ska göra rent med men jag har vodka ^^" Men det funkar ju det med.. men för säkerhets skull så tvättade jag lite till hemma sen :P

Ni tycker säkert att jag är jätte töntig som gör en så stor grej av det här men det skiter jag i ! =)


Puss
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0