Första riktiga dan i skolan

yo ^^

Idag var den första riktiga dan i skolan för mig. År 3 och alltså det sista. Hur skönt är inte det :P De lektioner jag hade avr Religion, Svenska och Matte C. Religion verkar soft måste jag säga. Vår lärare sa ungefär så här :
"Om ni är här får ni G, om ni deltar på lektionerna så får ni VG och om ni sen kommer ihåg det vi har pratat om så får ni MVG" Det han ville ha sagt var väll hur lätt kursen skulle vara. Men vi fick vår första uppsatts idag också. En kort uppsats om "Vad är en människa?" Den kan bli lite klurig, men kul ^^

Nej men det var en fin dag tycker jag. Den slutade (som Sara har berättat) med lite stan med vännen och sen slapp hos henne.

I morgon slutar jag klockan 5. Behöver jag säga mer ? Skolan är igång!

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0