Fy Camilla Läckberg ^^

Jag brukar ju som ni kanske vet läsa rätt mycket men nu när jag har jobbat har jag tagit till samma sak som förra året, ljudböcker! I år blev det Sjöjungfrun utav Camilla Läckberg. Jag har läst alla hennes tidigare böcker och jag gillar dem skarpt. De är inte sega som många deckare utan innehåller intressanta fall med huvudpersoner som är mycket trovärdiga och sympatiska.

Jag har iaf inte haft för mig nåt speciellt idag eftersom Josse inte svarar i telefonen och eftersom jag är för slö för att hitta på något annat. Så, jag lyssnade klart på mitt bokband. Jag måste säga att den slutade med den värsta cliffhangern jag någonsin varit med om xS


Jag bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha nästa bok ^^

De andra böckerna har samma huvudpersoner men de brukar kunna läsas fristående, jag har själv inte läst dem i rätt ordning. Men jag blev helt paff när jag hörde slutet på den här. Det kan ju inte sluta så!!

Ja, boken var fantastisk i övrigt och nu kommer jag gå och oroa mig för hur det går... Fy på dig Camilla för att du skriver så bra och har mage att lämna mig och så många andra i ovisshet ;P


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0