Gårdagen

eller ska jag kanske säga i morse?


När jag kom hem till pappa åt jag lite pizza och tog det lugnt ett tag. Sedan vid tio kom Josse och Virre så vi tog oss ut till grannens lada där de flesta satt och pratade. Men efter lite dricka tog vi oss upp på dansgolvet och ja x) Jag kan ju säga att det är ett under att jag inte har träningsvärk i dag. Vi dansade iaf fram till klockan fyra. Det spelades allt från Katy Perry till en djävel på kärlek, till arvingarna, till Linda Bengtzing och Vandraren. Kul var det iaf. åldern på festen ca ungefär 15-75 år. Så det var variation kan jag lova.

Roligast var att flera mina grannar/avlägsna släktingar osv inte kände igen mig. ^^ Två killar var helt chockade eftersom de trodde att jag var typ 10 fortfarande. Haha ^^ Ni skulle ha sett deras miner när de fattade vem jag var.


Hursomhelst sov vi till 12 Madde, pappa och jag. MEn jag måste säga att jag är fräschare än dem även om de gick och la sig tidigare ^^


Aja, det var allt för idag, förlåt för eventuella stavfel, jag gillar  inte pappas tangentbord :P

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0