God morgon

Jag tar bara en liten snabb paus i mitt stressande för att uppdatera bloggen :)


Idag är det nämligen dags för min och Agnes maskerad. Mycket najs ska det bli nu när jag tillslut har fixat dräkt. Jag kommer nog att ta mssor med fina bilder med min nya mobil och jag tror att även Agnes kommer att ha kameran på g.

MIn födelsedag var mkt trevlig med släktingar och allt.

Btw. Idag så är det tre års jubileum för durch den monsun, låten som gjorde Tokio Hotel kända över en natt, hoppas de firar ordentligt. Det var ju som tidigare nämnt även den låten jag föll för från första början. Alltså är denna dag mycket speciell. Det finns allså ingen anledning att inte fira ordentligt.



Ha det bra


kramar

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0