Hej Hej

Jag skäms lite över hur dålig jag är på att blogga ^^ Jag skyller på att jag är dödstrött efter jobbet varje dag :P


Anyway, I morgon är det min sista jobbdag så då ska jag väl få lite mer tid, om jag inte är helt busy med att shoppa upp lönen förstås. Jag var ju som ni redan vet på stan med Agnes igår och då blev det ett par nya jeans som mamma faktiskt betalade. Sedan drog vi till Vingåker idag och då blev det två par jeans, en scarf, ett skärp och tre par strumpor. Tillsammans kostade det bara lite mer än vad jeansen gjorde igår, thank good för outlets.


Hursomhelst ska jag städa lite på mitt rum innan jag stupar i säng. Jag sov till och med i bilen på vägen dit och hem idag x)



// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0