Hej hopp :)

Nu är det som ni förhoppningsvis redan vet fredag :)

Igår kväll var jag på pick-nick med mina jobbarkompisar Lovisa, Sandra, Lina och Emelie. Det var mycket najs med gott småplock och massor med flum. Jag har falktiskt rätt kul på mitt jobb. Idag tog vi Ester på överraskningspick-nick på frukostrasten eftersom hon missade gårdagens.

Idag ska ja hem till min pappi och familjen där, det var längesedan jag åkte ut dit och jag saknar dem alla.

Nästa vecka hoppas jag på att träffa min Agnes också :) Så vi kan fixa allt inför vår fest. För övrigt känner jag mig ganska seg och trött. Inte helt frisk faktiskt.


Btw så fick jag brev från kleo idag, kul som vanligt.


Hoppas ni har en bra dag, dela gärna med er :)


Många kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0