Helgen

Hej.

Nu i helgen var det Nora marken här i stan. ^^ Så jag drog hit Sara i fredags kväll för att vi skulle hitta på något men vi stannade inne och slappade ist. Sen gick vi ut en sväng på lördan, kollade runt lite och köpte oss godis ^^ Efter att jag skickat iväg Sara till en kräftskiav så hände jag med min barndomsvän Anna :D Det var mys. Vi gick också runt på stan lite och sen slappade vi hemma hos henne och kollade på SATC och skickade på gamla filmer som vi hade gjort. Hela dan igår var super måste jag säga.

Men idag är jag super förkyld så jag hoppas att de andra klarar sig bra. Annars kanske det är Sara som smittat mig. Hon var lite krasslig häromdan så .. men det gör inget. Man brukar ju bli sjuk vid skolstarten.

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0