Makeraden :P

Hej på er. Igår hade jag och Sara äntligen maskeraden ^^ Jag tyckte att det var riktigt trevligt. Träffade lite nya människor och gamla. Vi hade fixat med sallad, fika, chips och annat bra. Som gäster hade vi bland annat en pirat, en terrorist, Cruella de Ville med Hund, Elvis, Cleopatra, en ängel och några psykfall ;P hehe men det var mysigt måste jag säga ^^

Tyvärr drog alla jätte tidigt. Några skulle med bussar, Tjejgänget från Nora dissade mig för en tydligen större fest i Frövi. Så det var lite trist faktiskt. Men annars var det jätte kul ^^ Min vän Evelina och hennes gubbe var kvar längst och underhöll mig ^^ Tack tack ;P

Men iaf så var det en lyckad kväll och jag hade det trevligt. Jag tror att Sara också tyckte om maskeraden. Men tyvärr så glömde jag min kamera hemma innan jag åkte till Sara, emn jag ska försöka samla ihop bilder från flera håll så ni kan få en inblick i kvällens händelser ;P

Jag skulle lätt kunna ha en till nån gång ;P  


Puss
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0