Min dag

Ja, Idag var det långdag i skolan med psykiatri, Engelska C, religion, psykologi och filosofi. Det var ju rätt kul ämnen så det var okej. Efter skolan gick jag och satte in lite pengar jag fått utav pappa på mitt konto och sedan drev jag runt på stan för att hitta nåt att ge mina brorsor. Jag hittade inget men det löser jag ^^ Jag har imrgon på mig med :)

Sedan blev det fika med Emmy, som vanligt mycket trevligt. Vi pratade länge och väl, Sedan begav jag mig hem där mamma visade sitt senaste inköp. En nässköljare xD Hahah den var iaf bra för genomtäppta mig. Hon hade även köpt hem en massa vitaminer och skit för att jag ska kunna hålla mig frisk.

Nu ska jag ta en macka och sedan lägger jag mig i badet en stund. Jag är helt slut.




// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Låter som du har hunnit med en himlans mycket :P

2008-08-25 @ 21:42:11
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0