Remember, to me you'll be forever sacred...

Ok, eftersom jag är så himla dålig på rubriker blir det som oftast en bit utav en låt.

Nu har jag bara en vecka kvar att jobba vilket är supernajs, sedan blir det lite mer än en vecka ledigt innan skolan börjar. Så får jag min lön och då tänkte jag dra med Agnes till Stockholm för en shoppingtur och tjejmys för bara oss två.

Vad händer mer inom den närmsta framtiden? Jo, jag fyller 18 om lite mer än en vecka... Hm, det känns spännande faktiskt :)

Jag har kommit över åldersnojan och ser nu mest fördelarna :) Tänk vad skönt att kunna bestämma över sitt eget liv helt om man så önskar. Så om det inte kommer något nytt Sverigedatum kan jag sticka till typ Tyskland eller USA och se Tokio Hotel om jag så önskar. Det känns skönt att veta.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0