Så dumt av Mia Törnblom

Ni kanske känner igen namnet Mia Törnblom ifrån böckerna "Självkänsla nu" och "Ännu mera självkänsla". Min mamma är mycket förtjust i dessa böcker men jag har inte läst dem själv. Däremot har jag nyligen läst ut Mias självbiografi "Så dumt". Den handlar om hur hon fastnade i drogträsket, och ännu viktigare. Hur hon kom ur det och hittade sin egen väg i livet. Jag tycker att detta är en mycket läsvärd bok eftersom man ser sina egna problem ur ett annat perspektiv. Man kan i princip inte sjunka lägre än vad hon var då hon var på botten och ändå så lyckades hon trots oddsen som var emot henne, bli den framgångsrika kvinna hon är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0