Seg i skallen

Hej, Jag vet att jag inte har skrivit något i bloggen idag. Det är helt enkelt för att jag inte har lust. Min hjärna är helt ur funktion just nu. Jag försvinner bort från omvärlden hela tiden, kan liksom inte konsentrera mig på någonting. Sitter bara hemma och funderar och slöar. Och det är inga komplicerade tankar som far runt i huvet på mig heller. Utan mer: "Vilken ögonskugga ska jag ha på maskeraden?" eller "Vad ska jag äta till lunch?"  Sånna frågor kan jag sitta och fundera på i flera timmar. Helt sinnesjukt. Sen slutar det liksom med att jag inte ens äter lunch för klockan har hunnit bli 6 och det är dags för kvällsmat. Mupp!


// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0