Shuffle i mitt iTunes

iTunes på min bärbara dator har inte riktigt samma innehåll som den stationära därför kan det bli intressant att se vad det gömmer.

Så, jag kommer att shuffla fram 10 låtar och skriva vad jag tycker om dem ;P



Four minutes - Madonna, Justin och Timbaland Grym pratylåt måste jag säga även om jag fort tröttnar på den
Every you, every me - Placebo En låt som jag faktiskt inte tröttnar på i första taget, lite mellankolisk utan att bli tråkig
Stich in glück - Tokio Hotel Jag gillar hur den låter men texten är ganska tung, handlar om en tjej som knarkar ihjäl sig. Ingen låt man lyssnar på om man vill vara på superglatt humör
Chasing pavements - Adele Jag älskar texten och melodin, den är mysig liksom
This ain't a scene - Fall out boy Jag vet inte varför men FoB får mig alltid att vilja dansa
Goodbye apathy - One Republic Fin och mysig även om jag inte riktigt diggar marackasen (stavning?)
 Leave out all the rest - Linkin Park Fin och sorglig, jag tänker direkt på sista Harry Potter-boken och Fred och George Weasley, jag lyssnade mkt på den när jag precis läst ut boken och då tänkte jag på dem.
Beat It - Micheal Jackson Ännu en låt som man vill dansa till ^^ Sedan kan jag inte låta bli att tänka på THTV.
No Air - Jordin Sparks och Chris Brown Hög mysfaktor^^
Durch den monsun - Tokio Hotel Jag tror nog inte att jag behöver förklara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0