Solförmörkelsen

Var det någon som kollade igår? Kommer inte riktigt ihåg vilken tid det var ( runt halv 12) men jag, mamma och mina syskon var på. Klart att vi ville se en solförmörkelse. Men när det är dax och vi står på baksida säger mamma " men ni vet väl att det inte är hela solen som kommer att täckas?" Jaha, det var det ja. Missnöjd med resultatet var jag när jag sen traskade in.

Men om man tänker efter så var det ju ganska häftigt att få vara med om. Skulle ha varit ännu bättre om hela solen var förtäckt men det kommer inte ske förrän 2126 enligt Aftonbladet. Så vi får väl nöja oss med det vi får. Jag tror nämligen inte att jag kommer leva fram till 2126, men vem vet :P

Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0