tankar om projektarbeten mm

Tjo. Sitter hemma nu och kollar datorn. Jag var precis ute och gick med min far och vi snackade om preojekt arbeten och annat halvt intressant. Jag måste bara fråga, vad ska ni göra/ har ni gjort för projektarbeten? Jag och Sara har pratat en hel del om att göra ett arbete tillsammans men det är ganska svårt att komma på ett ämne som båda tycker är intressant. Så jag känner att om vi inte kommer på något snart så får vi nog gööra individuella arbete. Men det betyder ju inte att vi inte kan hjälpa varandra och arbeta ihop ^^ 

Aja nu drev jag iväg i tankarna igen så jag avslutar här =)

Kram
Agnes

Ps. beställde mitt comviq kontantkort precis ^^ men det kommer att ta 19 dagar innan det kommer för jag vill behålla mitt gamla mobilnummer. Det är så enkelt och bra. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0