S

Hej eftersom min kära vän A har berättat om sig själv tänkte jag göra det samma. Jag går här under namnet eller snarare bokstaven S. A är min bästa vän och det är en stor bedrift. Jag har nämligen lite svårt att lita på folk. Jag tänker alldeles för mycket och har förlorat alltför många vänner för att släppa nya riktigt nära. Men A är som sagt den som vet mest om mig. Om jag skulle beskriva mig själv med ett ord skulle det nog bli Mystisk. För jag är nog ganska svår att definera. Jag kan vara otroligt flummig men är i botten en yttarst seriös människa. Jag älskar musik och lyssnar mycket på Tokio Hotel, Coldplay, Placebo, Keane, Kent och ja, massa fler. Jag älskar även att läsa, skriva och diskutera. Jag hatar ytliga människor och tycker om att vara ensam, ja där har ni mig ;P


// S


Kommentarer
Postat av: A

bra skrivet min vän :9 kisses

2008-02-09 @ 19:09:57
URL: http://kritisera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0