Är numer brunett Oo

Som jag och Sara skrev om igår så tonade vi håret på varandra. Det blev ganska bra faktiskt. Mitt blev rött och Sara fick en mörkare brun nyans. Men efter att jag hade duschat en gång så var håret helt oranged. Inte alls rött som jag ville ha det. Fick lite panik måste jag säga. Jag har haft oranged hår innan och det är så svårt att bli av  med. Min syster tyckte att jag såg ut som Hayley i Misery Business. Det kan ju vara grymt snyggt men jag ville inte ha det så. Passar inte mig riktigt.
Så mamma hjälpte mig lite och köpte en brun toning. Så nu är jag ist brunett med röda skiftningar. Riktigt snyggt tycker jag ^^ Men det känns ovant. Har inte haft brunt hår förrut och jag ser jätte blek ut i huden nu. (Blekare än vanligt :P) Jag är ju blond på riktigt, men det är kul med lite variation måste jag säga =)

Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0