God kväll

Jag är ensam hemma just nu för familjen är ute hos våra vänners sommarstuga. Så jag softar och kollar på "Drömjobbet". För er som inte sett det förrut så är det en amerikansk reality serie om kvinnor som förverkligar sina drömmar medan maken är hemma med barnen. Ganska kul att titta på faktiskt, men mest som tidsfördriv. ;)

I dag har jag stor shoppat i Örebro. Det blev tre par skor, två linnen och en kofta och två parfymer. :P Tillsammans kostade det inte mer än en tusen lapp. Så riktigt nöjd blev jag med de köpen. På tal om kläder så har min mormor hjälpt mg att sy om min maskerad klädnad lite, så nu är den klar att användas =) Fit for fight så att säga :P

Kram
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0