God morgon

Inatt har jag sovit riktigt gott :) Känner mig även fräschare än vad jag har gjort föregående morgonar, är nog äntligen på bättringsvägen. Igår hade vi kul. Först möttes jag, Agnes, Hanna och Maria här. Vi gick upp på stan till polishuset där Agnes skaffade ID, där träffade vi Kristin och så begav vi oss längre upp på stan. Första stoppet blev för att äta eftersom det hade blivit rätt sent på eftermidagen, för lunch iaf. Så på Rosalis Deli åt vi, jag åt pastasallad, Agnes åt lasagne, Hanna åt pasta med sås och Maria åt någon form av smörgås. Kristin hade ätit hemma.

Sedan fortsatte vi upp på stan där vi knallade runt ett tag, jag var typ helt trött i huvudet och betedde mig rätt retarded. Till slut kom vi iaf iväg till bion där vi hämtade ut biljetter innan vi mötte Isabel och gick för att köpa godis och dricka. Sedan var det kissning och till slut bio för hela slanten.


Jag tyckte filmen var helt underbar, de hade verkligen lyckats fånga SATC känslan. Fantastiskt ^^ De satt några brevid oss som skrattade jättelustigt så man började typ fnissa åt något i filmen men kunde knappt hålla sig för gapskratt pga de brevid. En utav kvinnorna gjorde till och med egna ljudeffekte... Läskigt Oo

Efter bion skilldes vi iaf åt, Isabel gick för att spela in Morden i Midsomer om jag inte förstod fel ^^ Sedan satt vi andra på muren vid resecentrum en stund och sedan gick Maria till bussen. Vi andra började gå mot mitt hem och på vägen vek Kristin av för att komma till sin buss. Så efter en liten promenad var vi resterande tre framme vid mig. Vi hängde ett tag på min gård där vi gungade och tog en del flumkort. Sedan gick vi in till mamma som låg och sov i soffan för att se vad teven hade att bjuda på. Självklart Sex and the City, great. Så vi kollade på två avsnitt innan Hanna beslutade sig för att cykla hem och vi andra två gick och la oss. Agnes fick sova i min syrras rum, som är hos sin pappa för tillfället, eftersom jag inte ville smitta ned henne mer än nödvändigt.

Och nu sitter jag här ^^ Agnes sover fortfarande men hon har alarm på tio och då lär hon nog vakna :) Då blir det frulle och mer flum.

Bilder från gårdagen kommer Agnes att bjuda på senare eftersom det var hon som hade kamera ^^


kramar


Sara

Kommentarer
Postat av: Isabello ;D

hahah neej sara.. jag skulle inte spela in morden i midsomer xP jag skulle titta på det :D

2008-07-07 @ 13:38:48
URL: http://iprenberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0