God morgon

Eller jag har iofs varit uppe ett tag men eftersom jag ännu inte har käkat frulle så räknas det som morgon ^^ De första jag gjorde idag var att kolla på nya ThTV. Det var underhållande måsta jag säga eftersom jag insåg att Bill skrattar som en get x) Det var en intervjuv med Tom och Bill om filmer och Bill hävdade att Tom alltid gråter när han ser på film, något som han förnekade trots att han efter mycket om och men erkände att han hade sett The notebook, men endast för att Bill tvingat honom, sure Tomi ;P Gustav sa inte särskilt mycket alls medan Georg öppnade munnen typ en gång, Tom sa att han gärna ville åka till Playboymansion, Bill sa att han var imponerad av grottan som de har där och Tom var självklart tvungen att inflika att han var mest intresserad utav Kendras "gråtta". Snusk-Tom xD Haha det var tillräckligt för att underhålla trötta mig.


Sen var min syrra och hennes pappa här och hämtade hennes pass eftersom de ska åka till Åland. Najs för dem.



Nej men nu ska jag käka

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0