Vad händer idag ?!

Idag ska jag åka lite fram och tillbaka faktiskt. Nu på dan så ska jag först ta mig en dusch och fixa till mig lite, för att se gå till jobbet och skriva på lite papper och så. Sen ska jag ta mig till Ica för att hämta ut mina paket, maskerad dräkterna ni vet ^^. Efter det ska jag ta bussen in till Örebro och Sara och vi tänkte gå en sväng på Rix Fm festivalen. Blir nog ingen lång sväng för sara jobbar dan efter och jag ska ta bussen till Nora igen.

Men det är i princip det jag ska syssla med idag. Får se om det dyker upp nått mer. :)

Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Exxas matte Jennie - på jobbet

Låter som en jättetrevlig dag! Var festivalen något att ha??

2008-07-23 @ 19:03:41
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0