God natt :)

Hej på er, såg att Agnes la upp bilderna ^^ najs najs najs ^^ Hoppas ni gillar hennes eyerape ;P Hon fick till och med Bills erotiska skelöga, även om det är fel öga hon skelar med  ;)


Anyway, idag har jag varit med Agnes på stan och shoppat, mycket najs måste jag säga. Sedan gick jag hem till Isabel, eller till hennes mormor där hon höll till. Där såg vi på Life on Mars, pratade och åt glass. Myckat trevligt. Sedan blev det teve med en sömnig mamma.


Nu ska jag sova men jag bjuder på en gammal bild, tagen den 4e eller 5e april om jag inte minns fel, Agnes är fotografen och jag är eh, retarded ;P



Natti natti


kram Sara


Kommentarer
Postat av: Agnes

fel öga o fel håll på tungan men lite likt är det väl :P hehe not..

2008-07-03 @ 00:11:02
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0