Göteborg

Hej på er :) Förhoppningsvis kommer Agnes och jag ha fastnat någorlunda på film, men hursomhelst tänker jag berätta hur vår resa var :)

Det var Jag, Agnes, Hanna, Maria, Kristin och Magnus som reste dit. Tåget gick tidigt och vi var ganska tröttflummiga på vägen dit. Något som vi kanske alltid är ^^  Vi kom iaf fram och gick på Liseberg hela lördagen typ, det var för det mesta mkt trevligt trots vissa regnskurar. Vi rundade av med pizza på kvällen innan vi somnade.

På söndagen checkade vi ut innan vi begav oss till centralstationen där Kristin skulle träffa en kompis vi delade sedan upp oss så jag , Agnes, Maria och Hanna gick på stan. De andra stack iväg och fikade någonstans.

På tåget hem var vi ännu tröttflummigare än tidigare och när jag kom hem var jag supertrött.

Jag tyckte att det var en mycket trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0