Helviska värme!

Har varit inne i Örebro och shoppat idag, eller jag fick inte med mig något hem men jag kollade iaf ^^ Gud vad varmt det var. Men jag tror att det var ett smart drag att kolla i affärer när det var så varmt, för det är ju svalare inne än ute i dessa sommar tider. Jag kan ändå inte ligga ute och sola för då ser jag ut som en gris sen. Tjock och rosa, och det är ju inte speciellt fint ^^

Nej så jag och Becka åkte in och kollade på stan lite. Vi började på Myrorna där Becka inhandlade en skinjacka. Sen mötte vi Sara och åt lite. Efter det var det de vanliga affärerna som gällde och möte med Hanna. Då delade vi på oss så jag och Becka lämnade de andra och fortsatte vår dag på stan.  När affärerna stängde traskade vi till bussarna. Och självklart missar vi Nora bussen och skulle vara tvungna att vänta två timmar på nästa. Men vi gjorde så att vi tog Lindesbergs bussen ist och hoppade av vid Sandbacken (mitt ute i skogen för dom som inte vet. 15 minuter från Nora, med bil ) Så ficka mamma hämta upp oss där sen.

Det var väl i princip allt, kan ha glömt nått med det var nog inte viktigt isf =)

Svett kram
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0