I am by your side, just for a little while...

Hej på er. Igår var jag på Hancock på bio med min än Josse. Den var asbra, helt över mina förväntningar. Sedan stack vi hem till mig och kollade på tv, trött som jag är numer somnade jag såklart direkt. Josee åkte hem vid tjugo över ett så då vaknade jag till och borstade tänderna, snart sov jag som en stock igen fram till strax efter tolv idag.

I morse kollade jag, min syrra och hennes kompis på I am legend, den var också över förväntningar. Dock såg jag det alternativa slutet vilket var så annorlunda som det kan bli typ x) Båda var bra även om jag nog faktiskt föredrar det officiella slutet ^^

Sedan kom Hanna hit och vi käkade lite och bara hängde. Najs najs najs


För övrigt har jag haft på mig pyjamas hela dagen :P Haha


Ha det bra

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0