Igår och idag

hej

Tänkte berätta lite om igår kväll. Det blev en lugnt kväll för mig och Sara. Jag, Sara och hennes mamma hängde i Johans lägenhet (Saras mammas pojkvän ^^) på stortorget. Vi åt lite med köpt mat från Burger King. Mummsfillibabb. =) Vi gick ut en lite sväng för att kolla på artisterna som spelade och sjöng på torget. Men annars hände inte så mycket. Det var riktigt skönt faktiskt. Att bara ta det lugnt och så.

Gick ju till Benny, min arbetsgivare, igår för att skriva på lite grejer. Men han kom aldrig di, hade tagit fel på dag. Han alltså, inte jag. Så jag ska dit idag ist, så jag kan få min lön sen. :) Behövs nu då maskeradkläderna kostade en del. Var tvungen att låna 1000 av min bror. Men han får ju tillbaka dom snart så det var lugnt.

Senare idag ska jag och Barro träffas och mysa lite. Ligga och sola och bada lite skulle jag tro. Man får passa på när det är soligt ute.

Soliga kramar
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0