Inatt jag drömde..

...något som jag aldrig frömt förrut.

Jag har seriöst blivit skadad av att umgås med Sara och hennes kompisar. Inatt drömde jag att jag började i samma klass som Bill och Tom Kaulitz ( jag vet att de inte gick i samma klass). You know those guys fråm Tokio Hotel?!.

Jo såhär var det. Jag började i en ny skola, som såg exakt ut som min högstadieskola för de som vill vet. Iaf så var alla jätte elaka och kastade grejer på mig då jag hörde någon som viskade. Då hade Bill och Tom ett gömställe stort som ett hur där de tillbringade skoldagarna för att undkomma elaka människor. Så jag fick softa där med dom. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men jag har för mig att vi åkte rutchkana (stavning?) Det var kul iaf. :P

Jo som sagt har jag blivit skadad av Sara prat om TH. Jag visste tillexempel i drömmen att Bill klasskompisar gick runt med tröjor där det stod "Kill Bill, and the rest of the band" Ofta någon vet det om man inte ens lyssnar på deras musik??

/ Agnes

Kommentarer
Postat av: Sara

haha x) OMG jag har hjärntvättat dig x)

2008-07-08 @ 16:54:58
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0