Katrin Schulman

Är nog den roligaste bloggaren jag vet. Jag har från och till haft en grym åldersnoja, jag har varit rädd för att fylla 18 eftersom jag har fått för mig att man blir vuxen då. Sedan läste jag Katrins blogg ^^ Nej men allvarligt hon är sådär skönt halvbarnslig vilket får en att slappna av lite.

För övrigt så är mitt emofinger en aning bättre nu även om det fortfarande ser lite läskigt ut (jag kan här påpeka att såret som knappt kan kallas sår är 0,4 cm långt) nej men det pirrar lite i det men gör inte så farligt ont längre. men jag kan ju säga att uttrycket akilleshäl är rätt dumt. Det skulle heta akilleshögrapekfingertopp eller något annat lika snitsigt (lol på ordet jag just använde, värsta farmorssvenskan).



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0