Kvälls uppdatering ^^

Hej hej.. (måste närstan sluta skriva hej i början av varje inlägg ^^)

Jag ska snart lägga mig och sussa. Gud va skönt det ska bli. Jag ska bara hänga upp lite kläder på tork innan jag lägger mig. Jag håller på att packa till helgen, vilket jag kom på vid 10 att jag kanske borde börja göra. Man måste ju kolla så att alla kläderna är rena etc etc... Annars är packningen en del av hela resan. Jag tycker att det är jätte roligt , speciellt om man ska åka långt bort :P


Idag ringde en kvinna vad namn Maria till mig och undrade om jag kunde vikariera på ett dagis i två dagar =) Självklart tackade jag ja och ska nu vecka 31 jobba två dar. Det är ju alltid bra med lite extra pengar och så får jag ju in en fot där med och möjligheterna till mer jobb ökar ju ^^

Aja det var väl allt för idag.
Puss hej
Agnes

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var med och rösta fram Veckans blogg här:

http://junitjejen.se/2008/july/utkast-jag-har-1.aspx

2008-07-11 @ 00:36:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0