Lost in translation kan man väl säga..

Hej :)

Har varit i Örebro och under dan. Jag sitter och lyssnar på Emma som talar med sin bror..(högtalare på)
Agnes: Är det ok om jag åker med då, ifall ni ska ha med Karin också?
Jonas: Ja vi har en sån där stor bil med fem platser..Jag tänker såhät, pappa sitter på en och farmor tar ju inte upp typ tre platser, så det borde gå..

Jag syftade mer på om maten räckte och på det svarade han ..
Jonas: Vadå har vi blivit tjocka nu?


Aja kul va det iaf :P

/ Agnes

Kommentarer
Postat av: Jonas

Im the bäst at snacking ängelska! Så you inte can skriva my name in your blogg! Get it! I vant lite privatliv... NOT!



Jag heter jonas och bor i tyresö. Jag är cool! :)

2008-07-15 @ 20:43:17
URL: http://hmmm.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0