Mina senast spelade

Det var ett tag sedan jag gjorde detta så nu gör jag det igen :) Jag har lyssnat mycket på musik idag och i och med det använt mig utav iTunes. Jag kommer nu att skriva upp de tio senaste låtarna jag har lyssnat på och vad jag tycker om dem :) Ok? (Det är även fritt för er läsare att kommentera dem :))

Requiem of a dream - Clint Mansell - Kraftfull typisk filmoundtrack, skulle jag vara filmskapare skulle jag använda denna låt till de mest dramatiska scenerna.
1000 oceans - Tokio Hotel - Eng, vers utav 1000 meere. Ren poesi, mysigt magisk.
Forever - Chirs Brown - Grymt mysig, vet inte hur jag bättre ska beskriva den ^^
Violet Hill - Coldplay - Tog ett tag för mig att vänja mig vid, en låt som verkligen växer, vacker.
Shine on - James Blunt -Typisk James Blunt, mjuk och fin
I will remember you - Sarah Mcluaghlin - Otroligt sorglig, får mig alltid att täka på de som dog i HP 7, eller genom hela alla böckerna faktiskt...
It means nothing - Stereophonics - Mysig och lugn, en låt som växer
Iris - Goo goo dolls - Behöver jag förklara? en utav de vackraste låtar jag vet.
Don't Jump - Tokio Hotel - Fantastisk, hoppingivande och rorande.
Singing In the rain (remix) - Mint Royale - Tänker på George Sampson (tror det var hans namn) som vann Britain's got talent. Dansde grymt till denna låt och den fastnade i min hjärna x)


// Sara  

Kommentarer
Postat av: anna

Vill du veta när din favoritgrupp spelar nästa gång? Kolla in min blogg för att se vem som spelar var i sommar!

2008-07-07 @ 21:27:11
URL: http://annaahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0