Ormar

Har ni något som verkligen skrämmer er? Jag förutom att folk ska dö och sådant.


Jag är grymt rädd för ormar. Idag hade de en låtsasorm i en rabatt på jobbet, jag jöll på att pissa på mig, den såg grymt verklig ut. De berättade också att det kan förekomma snokar i rabatterna där jag rensar, tack för den!

Jag drömmer nämligen mardrömmar om ormar jätteofta och blir helt skakig i hela kroppen om jag skulle råka stöta på någon, inte kul alls :( Jag är inte rädd för att bli biten, det är bara sättet de rör sig på, de har ju inga ben!

Berätta gärna om era rädslor :)


// Sara

Kommentarer
Postat av: Agnes

Varför hade de en låtsats orm i rabatten ? För att skrämma dig eller andra ormar ??

2008-07-29 @ 20:24:06
URL: http://kritisera.blogg.se/
Postat av: Sara

För att skrämma oss ^^ men dte var inte rabatten som jag rensar utan en där vi äter :)

2008-07-30 @ 18:56:09
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0