Planerna inför morgondagen .. o God natt ^^

I morgon ska jag bara slappa hela dan nästan ^^ Ska åka in till Örebro och Sara en sväng på eftermiddan bara. Kanske ska träffa Amanda på dan men vi får se hur det blir. Annars har jag precis köpt två böcker som jag länge velat ha men inte hittat, så jag får väl börja läsa nån utav dom i morgon. :) Får se vilken av dem det blir.

Jag ska ta med mig kameran till Sara och se om det går att föra över filmmaterialet från Göteborg. Kanske har hon nått redigerings preogram så kan vi lägga ut videos direkt ^^ Det blir kanske en liten videoblogg och lite annat. :)

God natt och sov sött <3


Kommentarer
Postat av: R O C K D O L L

Kika in min designutlottning!!!

2008-07-15 @ 00:58:24
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Anonym

God natt!

2008-07-15 @ 01:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0