uppdatering..

Hej hej

Jag kommer nog inte att blogga så mycket de närmaste dagarna för jag har en vän här från Stockholm. Jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med henne så då känns det konstigt att sitta och blogga samtidigt som hon här. Just nu är hon hos sin Farmor som också bor i Nora, hon skulle bara dit o hälsa en snabbis ^^

På tal om ingenting så var jag, Emma, mamma och min lillasyster precis i Örebro och shoppade lite. Jag fick med mig ett par grå mjukisbrallor från Cubus för 150 kr. ^^ Alldeles lagom. Emma inhandlade en hel del toppar och ett par mjukisar hon med.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi hittar på, Barro hörde av sig i morse så vi kanske träffar henne.

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0