Vandring med tjejerna i morgon ^^

I morgon ska jag ut och vandra med tjejerna från Nora. Om det blir så här soligt som det är idag så kommer jag nog att dö av värmen. Måste till och med hålla mig inne lite nu mitt på dan annars klarar jag mig inte. Vi ska iaf ut och vandra mitt på dan, bergslagsleden blir det nog och så ska vi ha med oss lite matsäck. Mysigt värre. Hur långt vi kommer att gå vet jag inte men jag kör på gympa skorna och shorts ^^ Gud, jag kommer att dö av utmattning. Jag är inte känd att vara den sportigaste och spänstigaste människan som finns. Kommer nog att klaga en del men ska försöka att se positivt på det hela. Sammtidigt måste jag ju följa med, annars missar jag ju massor. ^^

Får väl uppdatera om ämnet i morgon :P

Agnes

Kommentarer
Postat av: mandiie

jag har vägrat följa med, så du får uppdatera mig sen ;)

2008-07-15 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0