Att slippa tänka

Jag är som de flesta i min närhet vet en person som ibland tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa. Vad tänker jag på då? På varför jag finns, varför vi alla finns, om vi verkligen finns, vad meningen med livet är, vad som förväntas av mig, vad som händer efter döden och massor med saker som bara får mig att gå i cirklar. Att bli galen.

Jag har tidigare klagat på musik utan mening, men jag måste säga att jag ibland föredrar sådan. Djup musik får mig nämligen att tänka massor och det känns skönt men ibland orkar jag helt enkelt inte tänka mer. Vad gör jag då? JO antingen äter jag ett gult piller som gör mig lite konstig vilket A tycker är ganska obehagligt ^^ Eller så lyssnar jag på meningslös musik, musik som jag inte gillar särskillt mycket annars. Meningslös kanske är fel att kalla den då den betyder något för mig, hjälper mig att rensa tankarna. Ett exempel på sådan musik är Hey mama med Black eyed peas.... Så den har jag just lyssnat på och blev lite mer bekymmerslös. För trots att jag är en oerhörd grubblare vill jag kunna slappna av och inte grubbla bort livet. Det är det alldeles för koert för ^^




// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0