Biaaaaaaatch!!

Jag kan gå in på varför tjejen jag snackade om i förra inlägget är en biaaatch. ( Vi kallar henne härmed Bitchen ) Förra året gillade jag en kille som vi kallar H. Han och jag var riktigt bra kompisar och umgicks väldigt mycket både i skolan och utanför. Vi gick i samma klass så det är väl inte så konstigt egentligen men iaf .. Sen strulade H och Bitchen, som jag då var ganska bra kompis med, och så klart blev jag ledsen.. men eftersom biatchen sa att " nej men jag gillar inte honom på riktigt, det var bara en gångs grej liksom" så tänkte jag inte mer på det. Nu var det så att jag tom berättade för henne att jag gillade H jätte mycket och att jag hoppades att han tyckte om mig också. En kort tid efter så visar det sig att de två har "blivit ihop" och att båda slutar prata med mig. Jag träffade H för ett tag sen och han vågade knappt titta på mig, jag undrar vad Bitchen har sagt om mig.
 
Jag orkar inte bry mig egentligen men ibland kommer stunder då man blir påmind om att människor sviker.. speciellt små spinkiga Bitchar.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0