Come and rescue me... I'm burning can't you see?

Ok I brist på annan titel alltså ^^ Haha Jag är sämst på titlar och det är det jag ska ta upp nu. Det slutar ofta med att jag väljer en bit utav låten jag för tillfället lyssnar på. HUr gör man egentligen för att komma på lockande titlar till inlägg? Det känns som om jag ofta använder "god morgon" "god natt" "min dag/kväll" eller liknande. Det känns lite tråkigt faktiskt :/

nån som har några bra tips?


Och jag kom just på att jag börjar jobba om två veckor :/ Jag ser fram emot penmgarna men inte att rensa ogräs iför illoranga byxor. Fast det finns säkert folk som tänder på det med.


// En ganska uttråkad Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0