En obehaglig känsla

Min mamma har en tendens att drömma sanndrömmar, oftast stämmer de inte helt men har någonting med en kommande händelse att göra. I natt drömde min mamma att jag dog, och att jag hade en kärleksrelation med en kompis. Det som är obehagligt är att den här kompisens kille ligger på sjukhus och är väldigt dålig. Min mamma visste inte om det så det var jag som gav henne tolkningen.

Kanske har hon känt min kompis oro men inte kunnat koppla den till något, den hon lättast kopplar min kompis till är mig. Så kanske var det därför jag dog. För att kunna få en förklaring till varför min kompis mår som hon mår.


Hursomhelst har jag en obehaglig känsla.


// S

Kommentarer
Postat av: A

nej usch va läskigt :S

2008-06-10 @ 11:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0