En tragedi

Jag fick precis reda på någonting hemskt. Vid en arbetsplats i närheten utav mitt hem dog en man i förmiddags, efter att ha fått armen avsliten förblööde han. Hans fru arbetade i köket på skolan där jag gick förut och jag brukade vara ute och rida med hans dotter. Jag är så ledsen för deras skull. Han kommer aldrig mer komma hem till sina två barn och de kommer aldrig att glömma den här dagen...


Ta vara på dem ni älskar

// S

Svar till A: Nej jag kände honom inte men pratar alltid med både hans fru och dotter när jag stöter på dem. Så de känner jag lite.


Kommentarer
Postat av: A

gud va hemskt :S kände du honom, eller visste du bara vem han var??

2008-06-01 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0