Första dan på jobbet

Jaha. Då har man stigit in i den riktiga jobb världen, eller ja nästan iaf ^^ Idag jobbade jag som sagt för första gången i glasskiosken.  Det gick faktiskt riktigt bra. Jag har innte sålt någon glass än, jag organiserade och delade ut arbeten mest. Jag är ju äldst så jag har rätten ;) Nej men allt gick bra och vi var ett bra gäng som arbetade så jag ser faktiskt fram emot sommarens jobb. Får väl se om jag säger detsamma om några veckor :P

Efter jobbet, som slutade klockan halv tio så åkte jag med Matilda och Carro till Amanda för lite film :) Och nu sitter jag här i min ensamhet. Ska sova och funderar på om jag orkar med ett myggan avsnitt, jo men det gör jag! xD

God natt på er
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0